MY PICTURE

ABOUT ME

My photo
MUAR, JOHOR, Malaysia
My nick name : BEE,

Wednesday, February 29, 2012

Apakah Semua Ini


Click  this song before u read ..T.Q


Ya Allah .....
Apakah semua ini !!!!
Sepanjang hidup ini
Apakah ini anugerah baru-Mu untuk keselesaanku, atau hikmah-Mu untuk menyedari kesilapanku selama ini!!!
Sesungguhnya aku hamba-Mu yang terlalu lemah dan terlalu mengharapkan pemberian keimanan yang jitu untukku....

Aku sedar.......
Aku terlalu banyak melakukan kesilapan  dalam mengatur ruang kehidupan dan melakukan kesilapan dalam ruang pertalian persahabatan.....

Ya Allah....
Dengan rasa penuh keinsafan dalam diri...
Aku memohon ampun pada-Nya antara dengar dengan tidak...
Hanya untuk diri sendiri moga kesilapan yang tecalar tidak terus-terusan membakar perasaan......

Demi ruang kehidupan, aku harus tabah mendepani segalanya.......

No comments: