ABOUT ME

My photo
MUAR, JOHOR, Malaysia
My nick name : BEE,

Monday, March 7, 2016

07 MARCH 2016


Assalamualikum
Kang kawan mintka maaf banyak2 sbb dh lama Bee tak up date blog bee...

Monday, May 19, 2014

Hari ini..... 19/05/2014

Salam.....
Kangkawan B nk mintak maaf sbb B dah lama tak update blogs ni...
Hari ni B sakit kepala, dan banyak masalah......
Banyak masalah yang perlu B lalui tuk teruskan hidup yang ppenuh dengan pancaroba ni....
Emmmmmmm
Rasa nk nagis jer.... Tapi air mata tak keluar.....
Tak sape pun faham perasaan ni......
Ya Allah, kau beri lah aku hidayah pada aku.....
Emmmmmmmmmmmmmm

Monday, March 17, 2014

PASRAH

Sebenarnya... Aku sendiri pun tidak tahu apa yang sebenarnya terkandung di dalam hari sanubari ini....


Terlalu banyak perkara yang difikirkan dan terlalu banyak masa yang telah ditinggalkan...
Kadang-kadang aku selalu memikirkan apa yang telah berlaku didalam kehidupan ini....

Terlalu banyak kehampaan yang ku lalui..Tapi itu mungkin cara Allah ingin menduga ku setakat mana kekuatan iman ku...Tapi keimanan yang setipis ini tidak mampu utnk menampung dugaan mu yang maha kuat dan maha hebat ....Rasanya mahu aku jatuh tersungkur ...Tapi aku masih dapat berpaut pada semangat yang kian rapuh...
Ya Allah...Memang apa yang berlaku mungkin ketentuan dari Mu jua...

Dan aku percaya kalau sesuatu itu memang bukan milik kita ..Walau pun berada didepan mata dan hampir tercapai oleh tangan tapi kalu itu menang BUKAN MILIK KITA ...Ia akan pergi jauh dan jauh ..serta semakin jauh...



Dan aku tetap aku...Dan tak sedar kenangan itu itu sudah jauh meninggalkan aku.....Dan waktu yang terlalu pantas berlalu membuatkan kita pasrah tentang kehidupan...Akur pada takdir dan tunduk pada kenyataan...Yang kadangkala terlalu sepi dan sunyi mengharapkan sesuatu yang tak mungkin kunjung tiba....

Saturday, September 29, 2012

Jiwa Kacau....

Pagi niiiii

Salam.....
Kangkawan, B mintak maaf sebat dh lama tak up date blogs ni....
Emmmmm,
Tiba-tiba mlm ni nk update....
Biasa la percaturan hidup yang terlalu kejam ni....
Membuatkan B rasa bosan nak menjalani kehidupan yang penuh dengan pancararoba.....
Emmmmmm......
Selalu berdiplomasi....
Banyak persoalan yang belum terhurai.....
Rasa macam nak nangis....
Kekadang rasa benci pada semula orang....
Emmmmmm